loading...
تازه های تکنولوژی
بارکد ای تک


آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 20 پنجشنبه 1392/08/16 نظرات (0)

حتما به خاطرتان هست که سال گذشته روال لو رفتن خبرهای پرچمدار اچ تی سی با کد M7 شروع شد و حالا برای جانشین HTC One از کد M8 استفاده شده.

عکس هایی که در بالا می بینید مربوط به قاب پشتی بدنه این محصول است و علاوه بر دو حفره دوربین و فلاش LED شاهد یک حفره دیگر در بالای آن هستیم که گفته شده جایگاه اسکنر اثرانگشت خواهد بود.

کلیت قاب مشابه اچ تی سی وان است و احتمالا غیر از حفره ذکر شده تغییر دیگری در آن نخواهیم دید. اما اینکه آیا بخش پشتی بدنه مثل اچ تی سی وان ثابت است یا مثل وان مکس قابل جداسازی، هنوز مشخص نیست.

احتمال می رود M8 با نمایشگر ۵.۲ اینچی، چیپ اسنپدرگون ۸۰۰، ۳ گیگابایت رم، اندروید ۴.۴ و رابط کاربری سنس ۶ عرضه شود و طبق شنیده ها باید منتظر نمایشگری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (WQHD یا 2K HD) برای آن باشیم.
مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 24 پنجشنبه 1392/08/16 نظرات (0)
نرم افزار AutoCAD 360 نسخه اندرویدی اتوکد کامپیوتری هست که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و کار کسانی را که در رشته عمران تحصیل می کنندراحت کرده است. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به نمایش و ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های DWG که قبلا روی سرور برنامه Upload شده اند , نمایش و ویرایش لایه ها , نمایش نقشه های ۲ بعدی و ۳ بعدی , دارای ابزارهای کامل ترسیم و ویرایش , نمایش محیط نقشه بصورت رنگی و سیاه و سفید و غیره اشاره کرد.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 20 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

در نمایشگاه CES 2013 بود که سامسونگ از طرح های مفهومی برای ساخت دستگاه هایی با نمایشگر YOUM قابل تا و/یا لوله کردن رونمایی کرد. از آن زمان ۱۰ ماه می گذرد و تنها تلفنی که به این نوع نمایشگر مجهز شده Galaxy Round است که تنها یک ساختار خمیده دارد ولی در عمل قابل تغییر شکل نیست.


حالا مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس، آقای وون اوه هیون خبر داده که فرصت برای استفاده از این نمایشگر در دستگاه های آینده باز است و سامسونگ در سال ۲۰۱۵ محصولاتی با نمایشگرهای کاملا قابل انعطاف عرضه خواهد کرد.

این یعنی در عمل قادر به خم کردن تلفن یا تبلت خود خواهید بود، نه اینکه فقط ظاهری خمیده داشته باشند. البته کاربردهای جدیدی نظیر استفاده از این نمایشگرها در ساعت و عینک هوشمند نیز وجود دارد.

حالا دیگر می دانیم که سامسونگ در سال ۲۰۱۵ محصولاتی واقعا قابل تغییر شکل عرضه می کند. البته نباید انتظار داشت چنین ریسک هایی به صورت گستره انجام شود و احتمالا عرضه این نوع محصولات در قالب برند یا خانواده ای جدید صورت می گیرد، نه به عنوان پرچمدار اصلی شرکت.

مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 18 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

سامسونگ می گوید تا پایان سال ۲۰۱۳ بین ۴۰ تا ۴۲ میلیون تبلت به بازار عرضه خواهد کرد ولی از آنجا که در بازار تلفن های هوشمند، شاهد افول اقبال عمومی به پرچمدارهای گران قیمت هستیم، احتمالا سال آینده سامسونگ روی دو حوزه دیگر تمرکز خواهد کرد.

اشتباه نکنید، گلکسی S5 همچنان قرار است محصول حیثیتی سامسونگ باشد تا پیشرو بودن این شرکت را به رخ رقبا بکشد ولی همزمان سامسونگ به دنبال افزایش سودآوری خود از طریق فروش تلفن های رده پایین و میان رده هم خواهد رفت.
غول کره ای انتظار رشد ۲۰ درصدی در فروش تلفن هوشمند برای سال آینده را دارد و آماده عرضه ۳۶۰ میلیون تلفن همراه شده ولی از این بین، فقط انتظار فروش ۱۲۶ میلیون محصول رده بالا از دو برند گلکسی S5 و گکلسی نوت را دارد. چیزی که هر چند آرزوی بقیه شرکت ها است ولی تنها یک سوم فروش کل سامسونگ را رقم می زند.
مورد دیگر تبلت ها هستند. سامسونگ که به تازگی رتبه اول رضایت مشتری در امریکا را هم از جی.دی. پاور دریافت کرده علاوه بر تمرکز بیشتر روی تبلت های ۷ تا ۸ اینچی میان رده، به فروش تبلت های ۱۰ اینچی رده بالا و همچنین افزودن تبلتی ۱۲ تا ۱۳ اینچی چشم دوخته.
سامسونگ می خواهد سال آینده جدی تر از هر زمان دیگری به بازار تبلت هجوم بیاورد، زیرا تبلت ها روز به روز جای بیشتری در سبد خرید مردم باز کرده و فروش بهتر آنها می تواند کاهش درآمد سامسونگ (مثل همه شرکت های دیگر) در بخش پی سی را هم جبران کنند.
اما آقای وون اوه-هیون که صبح از او خبری در مورد تلفن های قابل انعطاف داشتیم،  با اذعان به این نکته که کار سامسونگ در بخش نرم افزار به خوبی تسلطش روی سخت افزار نیست، خبر داده که سال ۲۰۱۴ تغییری در این زمینه خواهیم دید و این شرکت تعهدی جدی به غنی سازی تجربه نرم افزاری کاربرانش دارد.
او گفته نیمی از نیروی تحقیق و توسعه سامسونگ بر روی نرم افزاز متمرکز شده و تلاش ها برای چیره دستی بر این حوزه مهم با هزینه ۳ میلیارد دلاری در سال جاری تقویت شده. این سرمایه گذاری در کنار تلاش های سامسونگ در دره سیلیکون برای یافتن فرهنگ کار استارت آپی قرار می گیرد تا به نیازهای خاص هر منطقه پاسخ داده شود.
با این اوصاف باید سال آینده را سالی متفاوت برای سامسونگ دانست.
مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 22 سه شنبه 1392/08/14 نظرات (1)

سامسونگ از زمان معرفی اولین پرچمدار سری S خود روندی تقریباً خاص را پیش گرفته است و آن معرفی امکانات نرم افزاری چشمگیر هنگام معرفی هریک از محصولات این سری است که معمولاً خاص دستگاه های سامسونگ می باشد.

این روند در مراسم دیشب هم پابرجا بود و سامسونگ همراه با اس۴ امکاناتی جدید نرم افزاری ای را معرفی کرد که خاص این دستگاه می باشند و البته بعداً قول داد برخی از آنها را برای اس۳ هم عرضه کند.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 17 سه شنبه 1392/08/14 نظرات (0)
احتمالا عده زیادی منتظر این مقایسه بودند. دوربین نکسوس ۵ در مقابل آیفون ۵ اس اپل. دوربین ۸ مگاپیکسلی نکسوس ۵ با لرزشگیر اپتیکال (OIS) در مقابل دوربین ۸ مگاپیکسلی ایفون ۵ اس با لرزشگیر دیجیتال.
بدون اینکه زیاد به مشخصات سخت افزاری ماژول دوربین و لنز این دو بپردازیم شما را به مشاهده عکس های گرفته شده با آنها در شرایط تقریبا مشابه جلب می کنیم.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

مدیر سایت : عرفان امیری پور بازدید : 20 سه شنبه 1392/08/14 نظرات (0)

تنها کمی بعد از اعلام بزرگترین ضرر فصلی شرکت ایسر، آقای جی.تی وانگ که همزمان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ایسر بود اعلام کرد که در پایان سال ۲۰۱۳ از مدیرعاملی شرکت کناره گیری می کند.

با این حال آقای وانگ که باید به خاطر انتقادات جدی اش از مایکروسافت و تبلت های سرفیس معرف حضورتان باشد، تا نیمه ۲۰۱۴ در مقام رئیس هیئت مدیره باقی خواهد ماند تا تعهدات فعلی اش را به سر انجام برساند.
قرار است رئیس شرکت آقای جیم وونگ از ژانویه مسئولیت مدیرعاملی را بر عهده بگیرد و تلاش های خود برای چیره شدن بر مشکلات تجاری را آغاز نماید.
ایسر همچنان چهارمین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر در دنیا است ولی درآمدهای آن به خاطر افول این صنعت به شدت کاهش یافته و در فصل گذشته ۴۴۶ میلیون دلار ضرر خالص را به آن تحمیل کرده.
در تلاش بر بهبود وضع مالی قرار است ۷ درصد از نیروی کار جهانی ایسر تعدیل شوند تا ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی در هزینه ها انجام گیرد.
ایسر اکنون بعد از لنوو، اچ پی و دل در جایگاه چهارم تولید کامپیوترهای ویندوزی قرار دارد و این در حالی است که در فصل گذشته فروشش ۳۵ درصد افت داشته.
آرمان اسماعیلی بازدید : 27 سه شنبه 1392/08/14 نظرات (1)
اکثر افرادی که به بازیهای کامپیوتری علاقمند هستند با نام همسایه جهنمی آشنا هستند .این بازی بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سنی خاصی نبوده و نیست و تمامی افراد در سنین مختلف میتوانند از این بازی شاد . خنده دار و بسیار مفرح استفاده کنند . داستان بازی در این خلاصه میشود که شما در بازی در نقش همسایه مردم آزار ظاهر میشوید و باید هر چه در توان دارید به کار گیرید تا همسایه بدبختتان را اذیت کنید و عصبانیش کنید و در برید… سایت آموزش پارسیان برای شما مجموعه بی نظیر بازی Neighbours From Hell رو که کم حجم ترین نسخه های این بازی موجود در اینترنت هستند رو جمع آوری کرده و تست شده و بدون مشکل در اختیارتون قرار گذاشته.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تعداد صفحات : 12

درباره ما
eap_76@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    برند برتر از دید شما:
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 6,440