زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 6:47 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 25
نویسنده پیام
mohammad آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضویت: 15 /8 /1392


چگونگی فعال کردن آوای انتظار همراه اول
همان طور که میدونید سرویس RBT امکان شنیدن آهنگ مورد نظر مشترک را در زمان تماس با وی ممکن می کند . در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال باشد به جای صدای بوق آهنگ پخش می شود. از این پس تمام مشترکان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند از این سرویس استفاده کنند . راه اندازی و نحوه استفاده از این سرویس : مشترکان می توانند برای فعال سازی ، تغییر آهنگ و قطع سرویس از سه روش زیر استفاده کنند :

http://dl.yekmobile.com/yekmobile/m/azar89/6/hamrahe-aval.jpg

* ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹

* سایت همراه اول

* تماس با تلفن گویای ۰۹۹۹۰

شرح روش ارسال پیام کوتاه :

این روش ساده ترین روش استفاده از این سرویس است ! فعال سازی ، تغییر آهنگ و قطع سرویس با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۹۸۹ امکان پذیر می باشد . برای فعال سازی مشترک باید کد آهنگ مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید . برای تغییر آهنگ باید کد آهنگ جدید را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید . برای قطع سرویس عدد ۵ را به ۸۹۸۹ پیامک کنید.

در مورد روش فعال سازی این سرویس از طریق سایت همراه اول و دریافت رمز عبور ، باید ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنند تا پیام کوتاهی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود . پس از آن مشترک برای فعال سازی این سرویس از طریق ورود به سایت مشکلی نخواهد داشت.همچنین ، در مورد فعال سازی از طریق تلفن گویا نیز ، مشترکان می توانند با تلفن خود از طریق تماس با ۰۹۹۹۰ و با انتخاب کلید منوی ۳ به منوی خدمات غیر حضوری مراجعه و امکان استفاده از سرویس آوای انتظار را فعال کنند.

نکات مهم :

در آدرس زیر میتوانید به کد آواهای انتظار همراه اول دست پیدا کنید : http://www.rbt.mci.ir در حال حاضر امکان فعال سازی سرویس مذکور برای مشترکان استانهای اصفهان ، ایلام، آذربایجان غربی ، بوشهر ، تهران ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، البرز ، کرمان ، لرستان ، کهکیلویه و بویراحمد ، گلستان ، گیلان ، مرکزی ، هرمزگان ، همدان و یزد امکان پذیر است. سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترکان می توانند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده کنند.

پس دوستانی که در نظرات خواستار دریافت کد های آهنگ های پیشواز همراه اول شدند به نشانی : www.rbt.mci.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب آهنگ پیشواز مورد نظر طبق دستور العمل ها و راهنمایی های بالا مراحل را طی کنند ...

سه شنبه 21 آبان 1392 - 23:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com